.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کاندیداها از اردوگاه اصلاح طلبان گیلان
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود. اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون...
  اخبار کاندیداها از اردوگاه اصلاح طلبان گیلان

مدتی است که در محافل و بطور غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود.

البته فهرست کاندیداهای منتسب و نزدیک به اصلاح طلبان از همین حوزه انتخابیه طولانی است. محمد سید رئیسی،سروش اکبرزاده،فیاض زاهد،محمدزالفی،کیوان محمدی،محمود رمضان پور،ناصرحقشناس،محسن باقری،هاتفی ، احمد رمضان پور و صادق زاده کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان هستند.

از شهرستان ها نیز خبر می رسد که رضا صالح و دکتر خضرائی از آستانه،محمد اخوان از لنگرود،حدیثی و ندیمی از لاهیجان،شکوری از تالش،قاسم رمضان پور و فیض اله حسینی از صومعه سرا،هادی حق شناس از انزلی،پاینده و تقواییان از رودسر،مرحبا از آستارا،محمدی و رضایی از رودبار شانس قرار گرفتن در فهرست اصلاح طلبان را دارند.

اما همانگونه که پیداست اصلاح طلبان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون اقبال نیستند و خانم نظری از فومن و خانم ها مدارائی،حسین زاده و سیاسی از رشت در صورت ثبت نام از شانس مساوی با بسیاری از کاندیداهای مرد برخوردار خواهند بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.